سخنی از حضرت دوست....

متن مرتبط با «ناتوانی» در سایت سخنی از حضرت دوست.... نوشته شده است

از حس ناتوانی خودم بدم میاد

  • نیلوبلاگ

    تو کل شبانه روز فقط چند ساعت ارامش دارم اونم لحظه ای که از اداره میام خونه و پسرم با یه بوسه میاد استقبالم و بعد همسری از سر کار میادxa0 اون یکی دو ساعت رو واقعا حس خوبی دارم ولی بقیه روزم واقعا با حس مزخرف دلتنگی و بغض میگذره از xa0این حس که من رو انقدر ناتوان میکنه متنفرم ...

    ادامه مطلب