یه جمله دیدم خیلی به دلم نشست
حالا مینویسم نمیدونم برداشت شما چیه
شاید شما هم خوشتون بیاد..
" اگه دلت برای کسی تنگ میشه
دلیل نمیشه اونو به زندگیت برگردونی
دلتنگی بخشی از رفتنه...." سخنی از حضرت دوست.......
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77