نه تماس میگیره
نه به تماسی جواب میده
ولی از اونجایی که سابقه داره
اصلا و عمرا نگران نشدیم
جالبش اینجاست روز پنج شنبه که ماها تعطیلیم ایشون تشریف اوردند اداره
و یکی از همکارایی که اضافه کار اومده بودند دیدنشون
بعد احوال پرسی جویای علت غیبتشون شدند که ایشون راحت گفتند میخوام استراحت کنم
تازه این هفته هم نمیام
و خیلی ریلکسسسسسس از همکار مذکور خواستند حضورشون رو به کسی اطلاع ندن(چقدرم این همکار ما حرف گوش کن و راز دار بودند)
بععععععععععله
عرضم به حضورتون این تفاوت کارمند قراردادی و رسمی
تبعیییییییییض تا کجا؟
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 242