جریان همکار غایب بنده

خرید بک لینک
یک همکار داریم حدودا سه هفته ناپدید شده

نه تماس میگیره

نه به تماسی جواب میده

ولی از اونجایی که سابقه داره

اصلا و عمرا نگران نشدیم

جالبش اینجاست روز پنج شنبه که ماها تعطیلیم ایشون تشریف اوردند اداره

و یکی از همکارایی که اضافه کار اومده بودند دیدنشون

بعد احوال پرسی جویای علت غیبتشون شدند که ایشون راحت گفتند میخوام استراحت کنم

تازه این هفته هم نمیام

و خیلی ریلکسسسسسس از همکار مذکور خواستند حضورشون رو به کسی اطلاع ندن(چقدرم این همکار ما حرف گوش کن و راز دار بودند)

بععععععععععله

عرضم به حضورتون این تفاوت کارمند قراردادی و رسمی

تبعیییییییییض تا کجا؟

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 242 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 1:30

صفحه بندی