میرفتم خونه
تنهای تنها
راحت و اروم می خوابیدم
اخرشم یک بشقاب سوپ گرم میخوردم و
از پشت شیشه به خیابون نگاه میکردم....
اگه برف می اومد که دیگه عالی میشد
حیف که نمیتونم ...
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 255