نگرانم
چند روزی میشه ناراحت و نگرانم
حس می کنم در حق مامان ظلم کردم البته که ناخواسته ...
کاش اوضاع تغییر کنه
نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم بهمن ۱۴۰۱ساعت 0:59 توسط f.sh|
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122