دوست داشتم وقتی بعد از این همه مدت گم و گوری اومدم وبلاگم حداقل یک نفر نوشته باشه کجایی؟ چرا نیستی؟ نگرانت شدم
ولی دریغ و افسوس که مجازی منم شبیه واقعیم پر از تنهایی و خلوت و سکوته
نوشته شده در یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲ساعت 0:46 توسط f.sh|
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88