بابت سنجش کلاس اول علی باید به پزشک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کرد
آوردمش ظاهرا مایع پشت گوش داشت دکتر براش نوار گوش نوشت امروز نوار را دادیم و اومدیم مطب
چقد شلوغ و چقدر کلافه کننده شده
اصلا نوبت ما نمیشه
علی هم ادیت میکنه و حسابی خسته شده
منشی هم گیر داده باید چون بین مریض اومدی حتما ۹ به بعد بری از ساعت ۵ زدیم بیرون و واقعا منم خسته شدم چه برسه به علی
نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم تیر ۱۴۰۳ساعت 20:43 توسط f.sh|
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37