
یک تیکه از اهنگ یاسمن امید را تو اینستا شنیدم چقدر رفتم تو فکر واقعیت همینیک عمر براش عروسک بخر آخرش میشه عروسک یکی دیگه الهی همه دختر و پسرامون خوشبخت بشنچقدر امید مظلوم مونده صدای به این قشنگی خودش متین و بدون حاشیه ولی خب آخرش طرفداری اِبی ازش بیشترن نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم دی ۱۴۰۲ساعت 1:12 توسط f.sh| بخوانید...
ادامه مطلب
عادت کردم به شبگردی و عادتشون دادم به همراهیمxa0 ولی تمام خیابونها را نگاهم میگرده پی دیدن توxa0 تمام پلاک های مشابه ماشینت را طوری نگاه میکنمxa0 انگار از اشناهای تو هستندxa0 خیابونهای منتهی به خیابون شماxa0 میشه محور این شبگردیهامxa0 و هر شب با یک بغض ازار دهندهxa0 که منشاش شکست تو دیدار تو هست راهی خونه میشمxa0 و همراهام چه مظلومانه ربطش میدن به افسردگیم وxa0 تغییرات این دوران.... ...
ادامه مطلب