دوباره یک مناظره دیگه و رفتن اجباری برای بحث های الکی
اخه نماینده ای که خودشم درست کاندیدا را نمیشناسه و تو جوابها میمونه چرا باید بیاد مناظره شرکت کنه
به خدا اینها کلی گل به خودی می زنند
بعدا نوشت
نماینده ای که حتی نمیتونه به قوانین مناظره احترام بزاره چطور میخواد ۴ روز دیگه به قوانین مملکت احترام بزاره ؟؟؟
حاشیه
این مناظره همراه با مدرک هست و تقریبا همه همکارا به خاطر مدرکش اومدن
***
چقدر این روزها زیاد میشنویم بین بد و بدتر
خوب ها کجان که بدها بیان تا بین بد و بدتر انتخاب بشه؟
نوشته شده در سه شنبه دوازدهم تیر ۱۴۰۳ساعت 8:55 توسط f.sh|
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33