
امروز خیلی سعی کردم اروم باشم کلا جدیدا زود از کوره در میرممن اصلا این مدلی نبودم میشه گفته حتی جزو دسته خونسردان بودم چرا این شکلی شدم خودمم نمی فهمم هم زود رنج هم غرغرو هم دل نازک خیلی هم زود عصبی میشم همین امروز نزدیک بود با پیام آخر جوش بیارم ولی خوب این حق همه است که راحت نظر بدن خطاب به دست عزیز(خودم) گاها برخی کارها از دست من و شما خارج من در حق همسرم کوتاهی نکردم همین الان اگه ازشون سوال کنید ممکن کلی هم ازم تعریف کنه دلتنگی ها اخلاق تندم غر غرهام کلا اخلاق های بدم قسمت هر عهدی ممکنه بشه...
ادامه مطلب