بد قولی

خرید بک لینک

از اعضا صندوق دو نفر قسط ندادند با وجود کلی پیام و پیامک و تماس

آخرشم امروز وام اون بنده خدا را منهای مبلغ اینها ریختم با کلی خجالت و عذرخواهی تا ببینم اگه پولی دستم اومد بقیه اش را بدم .دیگه دوست ندارم بعضی ها دوره دیگه صندوق باشند

نوشته شده در دوشنبه چهارم دی ۱۴۰۲ساعت 18:2 توسط f.sh|

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: سه شنبه 5 دی 1402 ساعت: 22:21

صفحه بندی