رفتیم مناظره دعوا دیدیم توهین شنیدیم و .......
اخرش همدیگه را بغل کردند و بوسیدند
***************
اما نظر من که برای یکی از دوستان کامنت کردم و خواستم شما هم بدونید
اگه مخالفید توهین نکنید توضیح بدید کجای حرفم اشتباهه تا قانع بشم:
این روزها همه دارند میگن بین بد و بدتر بد را انتخاب کنیم
سوال من اینه بین 90 میلیون ادم یک نفر خوب نبود بخواد به نفع ملت کار کنه؟
چرا کسی نمیاد کاری کنه؟
چرا باید همه رد صلاحیت بشن ولی بد و بدتر بمونند؟
کلا من با نوع انتخاب کاندیدا مشکل دارم با شرایطشون مشکل دارم
طرف مهندس عمران میاد تو سیاستی که هیچ سررشته ای نداره ازش
اون یکی فقه خونده اومده وارد دنیایی شده که همه چیز براش ختم میشه به روابط زن و مرد و جالب اینجاست تو اون زمینه هم موفق نبودند
اگه شیوه اصولی امر به معروف و نهی از منکر رعایت میشد درباره پوشش دختران این همه کشتار در هر دو جناح نمیداشتیم و اخرش دخترانی را میبینیم که حجاب قبلی ها در برابرشون حجاب محض بود
چراهایی تو ذهن من هست که نه این انتخابات نه هیچ کاندیدی نمیتونه جواب بده
چرا خائنین تو این مملکت مجازات نمیشن
از یک طرف فیلم گاندو را می سازند اونم تو دوران خود اقای روحانی که کابینه ایشون صلاحیت ندارند فلانی خیانت کرد و ... ولی الان داریم میبینیم همون ادمها دارند از کاندیدها حمایت می کنند و بعد از انتخابات دوباره قراره وزیر و ... بشن
جلیلی، قالیباف، پزشکیان یا هر ادم دیگه ای که میخواد بیاد وسط بسم الله استین ها را بالا کنید و مشکل مردم را حل کنید مردمی که سالهاست قبول کردند سفره هاشون کوچیک بشه ولی مملکت درست بشه چه این جناح چه اون جناح شعارتون مگه خدمت نیست خدمت یعنی حل کردن و از بین بردن درد مردم حالا مرد واقعی از هر جناحی باشه ماهام دیوونه نیستیم که بر علیه اش باشیم به قران حمایت میکنیم فقط دروغ نگید و کنار مردم باشید نه مقابلشون
نوشته شده در سه شنبه دوازدهم تیر ۱۴۰۳ساعت 13:16 توسط f.sh|
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37