میگم حالا که کار اداریمون کم شده بد نیست کاموا بخریم و بشینیم دستکش و شال ببافیم
موندم این چه کاریه یه روز مجبوری اضافه کار بمونی
ی روز حتی نیاز نیست سیستمت رو روشن کنی
نه به شوری شور
نه به این بینمکی
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: عصبانیم, نویسنده: بازدید: 286