اونم لحظه ای که از اداره میام خونه و پسرم با یه بوسه میاد استقبالم
و بعد همسری از سر کار میاد
اون یکی دو ساعت رو واقعا حس خوبی دارم
ولی بقیه روزم واقعا با حس مزخرف دلتنگی و بغض میگذره
از این حس که من رو انقدر ناتوان میکنه متنفرم
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: ناتوانی, نویسنده: بازدید: 325