از حس ناتوانی خودم بدم میاد

خرید بک لینک
تو کل شبانه روز فقط چند ساعت ارامش دارم

اونم لحظه ای که از اداره میام خونه و پسرم با یه بوسه میاد استقبالم

و بعد همسری از سر کار میاد

اون یکی دو ساعت رو واقعا حس خوبی دارم

ولی بقیه روزم واقعا با حس مزخرف دلتنگی و بغض میگذره

از این حس که من رو انقدر ناتوان میکنه متنفرم

سخنی از حضرت دوست.......

ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال می‌کنید

برچسب: ناتوانی, نویسنده: بازدید: 325 تاريخ: چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 18:16

صفحه بندی