فردا تا ساعت ۱۲ دو تا قرار دارم
بعدش باید بریم سرانزا
با توجه به اینکه قرارها بعد از ساعت ۹ هست باید تا ۹ خونه را کاملا مرتب کنم
نوشته شده در پنجشنبه دهم خرداد ۱۴۰۳ساعت 0:16 توسط f.sh|
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41